piątek, 18 lutego 2011

Kadra o kadrze


Wywiad z Gracją Bober.

(Ania)-Ile lat jesteś w ZHP?
(Gracja)- od 1998r.

(A)-Od początku byłaś związana z hufcem Łagiewniki?
(G)- Na początku byłam w hufcu Jawor. W Łagiewnikach jestem od września.

(A)- Skąd bierzesz pomysły na zajęcia?
(G)-Od ludzi, zewsząd, inspiracja jest wszędzie.

(A)- Czym zajmujesz się na kursie?
(G)- Prowadzę ”Krąg Ognistej Pandy” i to im głównie poświęcam czas.

(A)- Czym zajmujesz się poza harcerstwem?
(G)- Studiuję pedagogikę, biorę udział w wszelkiego rodzaju wolantariatach i szkoleniach które mnie kształcą.

(A)- Jaką masz wizję ZHP za 100 lat?
(G)- Chciałabym zbliżenia do idei skautowej, nauki od innych, praktyki i żeby więcej bazować na tradycji. Jestem fanką skautingu.
Pozdrawiam KP3 i do zobaczenia na kursie metodycznym.

(A)- Dziękuję za wywiad.

 Ania Gadomska

1 komentarz:

  1. GB: małe sprostowanie do ostatniego pytania - Marzy mi się takie harcerstwo gdzie tradycja jest tłem a nie podstawą do działania. By nasza organizacja była przyjazna młodym jak i tym starszym. A poza tym: działanie, poszukiwanie, rozwój :) I radość płynąca z idei skautowej :)

    OdpowiedzUsuń