sobota, 19 lutego 2011

Z kursantami o Kursie

Przeprowadziłam wywiad z kursantami na temat kursu, oto wyniki:

(Ania)- Jak Ci się podoba na kursie?
(Wtyka z Kręgu Ognistej Pandy)-Jest bardzo pozytywnie. Myślałem, że będzie gorzej i że zajęcia będą nudniejsze, ale jest bardzo pozytywnie i jak najbardziej mi się podoba.
Oczywiście dzisiaj jest niedziela jak każdego dnia. Pan_da Ogień !! ;d
 (Kasia z Papa Gajo)- Dobrze, jest fajnie, wesoło, tylko, że za mało śpimy, ale to chyba jasne.
(Piahov z Butów Zmiennych) – Jest bardzo fajnie.

(Ania) – Jakie zajęcia najbardziej Ci się podobają?
(Wtyka) – Tak naprawdę wszystkie mi się podobały, ale najfajniejsze było planowanie napadu na GK.
 (Kasia) – Wszystkie były fajne.
(Piahov) – Podobała mi się przede wszystkim gra związana z planowaniem napadu na GK oraz planowanie indywidualnego rozwoju, ponieważ dużo czasu spędziliśmy na analizowaniu siebie samych.

(Ania) – Co nie podoba Ci się na kursie?
(Wtyka) – Chyba nie ma rzeczy, która mi się nie podoba.
 (Kasia) – Pobudki i stanowczo za krótkie przerwy.
(Piahov) – Brakuje mi integracji. Szkoda, że jesteśmy podzieleni na 3 drużyny, bo w innych jest masa ludzi, których chciałbym poznać.

(Ania) – Jak wykorzystasz wiedzę zdobytą na kursie?
(Wtyka) – Poprzez działanie z moją drużyną.
 (Kasia) – Nie wiem jeszcze.
(Piahov) – Wykorzystam w drużynie wędrowniczej.



Ania Gadomska


1 komentarz:

  1. Papagayo się pisze, wiem, czepiam się, ale co ja tam wiem...

    ///Kasia z Papagayo xD

    OdpowiedzUsuń